Dear summer, please come here

Börjar dagen i min säng med en kopp kaffe och en massa bikini inspiration på we heart it.
Lite synd att det är mulet ute, det förstör liksom stämningen.
Det är åtminstonde sjukt motiverande att börja dagen med så mycket thinspo.

Igår var jag ledig. Misslyckades totalt med maten. Godis och kakor. Usch.
Jag var inte särskilt effektiv med pluggandet heller så nu har jag massor att göra idag.
Morgon vikten var 57,1. Jag förtjänar inte det efter gårdagen, men aja. Hoppas verkligen på att få se 56,x imorgon. Då kanske jag köper hårfärgen efter skolan. Egentligen så borde jag hålla mig under 57 i några dagar först innan jag köper den. För att vara säker på att jag förtjänar det. Vi får se.

Idag ska jag inte äta föränns middagen ikväll.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0