Måste vara bra.

Sitter på mattelektionen nu. Jag brukar alltid sitta längst bak i hörnet så jag kan göra lite vad jag vill. Läraren bryr sig inte om vad jag gör, så länge det går bra på proven. Dock så är nästa prov redan på fredag så jag borde verkligen plugga.

Vikten är oförändrad sedan igår och idag har jag ätit ett äpple och lite skolmat hitills. Det vegetariska alternativet. Helt okej. Kanske kommer undan middagen ikväll eftersom att jag ska träna just den tiden då vi brukar äta. Och plugga en massa igen. Jag har blivit ganska duktig på det.
Måste lyckas.

Idag har jag en tröja som sitter åt lite sådär för mycket över brösten. Längtar efter att det ska vara höftbenen som sticker ut istället. Jag längtar så himla mycket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0