En alldeles ny identitet.

Fint att man bara plötsligt kan bestämma sig för att skapa det här, eller hur?
Känner att jag verkligen behöver en omstart. Jag raderar det förflutna och börjar om på nytt, som om inget av det som hänt har gjort det. Jag ska låtsas att jag precis har hamnat här och lära om allting från början.
Så jag har låst min gamla blogg. Jag var inte tillräckligt försiktig där, vem som helst hade kunnat hitta mig. Och det är det som absolut inte får hända. Detta måste förbli min hemlighet. Jag vill inte såra fler människor.

Nu ska jag nå min målvikt en gång för alla. Ett sista försök. Jag ska ge allt. Jag lovar.
Jag är så himla trött på att leva såhär. I nått slags mellanting. Ätstörd och tjock. Liksom, jag får ju inte ut något av det. Så nu vill jag ha smalheten.
Det här är allvar.

Välkomna till min nya blogg.



Åh juste, jag vet att bloggen inte är särskilt fin just nu. Ska ta tag i det under lovet.


Kommentarer
hanna

Du är inte tjock!



sv: Ja, det är jag. Och du vill inte ha mina ben - dom är alldeles för stora. Men tack annars! Och jag älskar också den kjolen, mitt favoritplagg :).

2012-03-26 @ 20:59:08
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0