No more failures

Skoldagen gick mycket snabbare och enklare än jag trodde. Fick ganska mycket matte gjort och lyckades göra mig förstådd på franska. Dessutom hade jag riktigt kul med mina vänner och allting kändes ganska bra. Lunchen gick också bra och förutom det har jag bara druckit två koppar kaffe idag. Och några tuggor äpple.

Nu ska jag plugga hela kvällen med undantag för de två timmar då jag ska träna.

Just nu känner jag mig riktigt taggad. Jag har kontroll. Och jag älskar det.
Min största motivation är nog hur bra jag kommer se ut i alla kläder och hur söta kläder jag faktiskt kommer kunna bära då.
Nu trivs jag bäst i jeans och en tjocketröja, eftersom att det är det mest bekväma. Jag känner mig inte utstirrad då och det är skönt.
När jag var smal (mindre tjock) tyckte jag om att ha linnen och allting kändes så stort. Jag tyckte till och med om att vara med på bild.
Jag ska dit igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0