Den första dagen på resten av mitt liv

Klockan är alldeles för mycket, och jag har fortfarande en del skolarbete kvar att göra. Istället för att ta tag i det så läser jag era bloggar. Ni är så fina allihopa. Och tro inte nu att jag är en random lite läskig person som plötsligt börjar kommentera jättemycket, jag har ju faktiskt gjort det förut, bara under ett annat namn. Så bli inte rädda.

Planerar morgondagen lite smått. Jag vet åtminstonde att jag kommer behöva börja den med en kopp kaffe.
Sedan måste jag cykla iväg till skolan och iallafall försöka vara aktiv och duktig på lektionerna. Har inte riktigt någon ork för det just nu. Allt är bara för mycket. Men det löser sig.
Till lunch är det soppa, vilket är bra. För det första så är det kalorisnålt och så märks det ju inte så bra hur mycket man egentligen äter. Så jag kan äta väldigt lite.
Min största svaghet är att låta bli att vräka i mig mat när jag kommer hem från skolan. Jag ska nog stanna kvar på biblioteket och plugga lite. Det borde ju iallafall minska risken för hets.
Sedan blir det träning och middag med familjen efter det.
Och ännu mer plugg.
Det är otroligt viktigt att jag håller mig till det här nu. Det är ju den "första" dagen. Den måste bli bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0